domenica 27 novembre 2016

Layout Barcelona love

Erano mesi che avevo lì queste foto di Barcellona, finalmente ho trovato il modo di scrapparle... tutte in un unico layout :-)
I had these photos I took in Barcelona waiting to be scrapped since 2013!!! Finally I found a way to put them all in a page :-)



Avevo questo "folder stack" che non aspettava altro che essere utilizzato e zac... ho avuto l'illuminazione!! :-P
I also had this "floder stack" and I gave a sudden idea!!



Ho seguito lo sketch di Stuck?! Sketches e il tris di Fate le Creative, scegliendo scotch carta, forme geometriche e gocce di colore.
Partecipo anche alla sfida di JotMagazine con questa splendida moodboard:
I followed the Stuck?! Sketches November challenge and the tris proposed by Fate le Creative, choosing paper tape, geometric shapes and color drops.
I also was inspired by JotMagazine moodboard:





Ho riscoperto il glossy accent: le mie lettere erano grezze, le ho colorate con un pennarellino blu poi "glassate"... effetto favoloso, come nuove!!
I rediscovered glossy accent: my alphabet was raw, I colored the letters with a blue marker then covered them with the "gel"... it worked great, they are as new!!


Che ve ne pare??
Grazie per la vostra visita e il vostro tempo!
What do you think??
Thank you for your visit and your time!

ari




5 commenti:

  1. Really pretty page, love your embellishing! Thanks for playing along at Stuck?! Sketches!

    RispondiElimina
  2. I love the waterfall photos! Beautiful colors and embellishments! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Questo commento è stato eliminato dall'autore.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails